Jag drar

 eller iaf nästan.
Jag plockar ihop mina saker och byter håla. Byter och byter, jag pausar lite med min blogg. Jag resonerar som så att jag faktiskt kan göra som många andra och visa hur min dag har varit med hjälp av bilder.

Jag skriver säkert någonting här ibland,  kanskke redan idag eller imorgon, vem vet. Men kolla in mitt anda ställe oxå. linasjoblom.bilddagboken.se

Igår sydde jag ett par mysbyxor, de blev fina och mycket skönt. Svarta och rosa. som om jag vore 13 igen. men sån är jag!

Och så hade jag näsblod 5 gånger igår, det är inte heller kul. och 3 gånger i förrgår.

Jag längtar till SVerige, då vill jag träffa en massa mysiga vänner, eller alla jag känner!

Puss

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0