Nytt år

Ja som sagt så är det ett nytt år och då måste det ju till en förändring.

Så idag fick jag för mig att gå till en frisör för första gången sedan jag flyttade till Österrike. Vågat enligt mig då detär svårt att förklara vad man vill ha för frilla.
En timma innan jag gick ner för att se om det fanns någon droppin tid så bestämde jag mig för att jag skulle permanenta mig.
Väl nere hos frisören velade jag på om jag skulle klippa mig kort och punkigt eller permanenta. Det blev permanentat och nästa gång blir det kort och punkigt.

Så nu har mamma och pappa en trollunge till barn!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Robert

Vi vill se bilder, tack =)

2007-01-04 @ 18:09:09
URL: http://www.streambag.se
Postat av: Åsa

Ja, givetvis vill vi se din nya frill!!

2007-01-04 @ 18:11:03

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0