studieflyktar

Blond eller Brunett
Blåa ögon eller Bruna ögon
Vanilj
eller Choklad – men helst saltlakrits
Hund
eller Katt -
Christina Aguilera eller Britney Spears helst ingen av dem
Lip-stick
eller Lip-gloss
Rock eller Rap
Rosa eller Lila lila är den absolut fulaste färgen jag vet!
Tv eller Dator
Hockey
eller Fotboll
Berg-och-dalbana eller Vattenbana - får jag välja helt, vattanskidor
Guld eller Silver – Rött guld, gillar inte silver och vittguld
VH1 eller MTV – kvittar
Sanning
eller Konsekvens vad sägs om ett och
Harry Potter
eller Lord of the Rings – Harry mer än den halvtimmen jag sett av ringen innan jag somnade…
Vinter eller Sommar – skippar gärna allergin!
Stjärnor
eller Månen
Sko eller Sandal - vilket jag hade på mig idag och det snöade!
Bad
eller Dusch – beror på läget. På stranden bad och sedan dusch!
Systrar eller Broder – Anton såklart
Svart
eller Vit Vitabyxor med svart stringisar kanske, eller inte!
Långt hår
eller kort hår – just nu långt, sen kort
Klänning eller kjol – vem har sett mig i klänning?
Mobil eller telefon – just nu mer skype en något annat, ska minska mobilanvändandet, eller har gjort!
Lägenhet
eller hus
Tall eller gran – hur fin är en tall och klä?
Ring
eller halsband
Jordgubb eller hallon – på gröten, mums!
Sverige
eller Norge
Höst eller vår
Jeans
eller leggings
Jul eller påsk – i år påsk då vi är på resa!!!
Tv-spel eller data-spel – inget!
Afrika
eller Asien – Båda! Afrika i vår och asien i vinter. Asien har bäst mat!
Bil
eller buss
Nagellack eller läppstift – känner mig instängd av nagellack!
Hav
eller sjö – men vättern är inte fy-skam den heller
Husdjur eller bondgårdsdjur - inget
Mercedes benz eller Bmw - SAAB
Nyår eller Midsommar – som på den goda äventyrliga tiden, missar tyvärr det i år också. Och så träffade jag mannen en midsommar (eller båda gångerna!)
Hetro eller bi – Kvittar
Plugga
eller arbeta Just nu är det gött att plugga men klart att jag vill bli klar någongång och ha en inkomst, men just nu pluggar jag hellre. Ett år av semester!
Fängelse eller döden – men jag är emot dödstraff
Löshår eller Äkta
Ipod eller Mp3 – min mp3 är perfekt för mig och mina morgnar i gymmet
Lång
eller kort
Snowboard eller skidor – älskar skidåkning!
Guns n' roses eller Iron Maiden hm, båda någon gång då och då!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Tjoho, jag har allt sätt lilla Lina i klänning =) På balen =) Njä, lägger inte ner blogen. Vet bara inte vad jag ska skriva i den just nu, men det kommer nog tillbaka lite fantasi får vi hoppas. Krams

2007-01-23 @ 19:46:41
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0