lista

Har tänkt att blogga, men orkar inte skriva om allt jag har i skallen, så jag snodde stinas lista...

När föddes du?
i slutet av april 83

När duschade du senast?
i förrgår...

Vad har du bredvid dig?
skräp och flyttkartonger

Och hur är det med väggarna? Hur ser tapeten/färgen ut?
bruna väggar, men i köket är det grönt och i hallen rosa, usch och fy!

Vilket är det konstigaste namn du någonsin hört?
justus, men det är otroligt vackert

Vem vill du gifta dig med, och spendera resten av ditt liv tillsammans med?
Rickard =)

Hur många personer har du på din ICQ/MSN-lista?
Ingen aning, många fler än vad jag har kontakt med.

Vad gjorde du igårkväll?
lösta korsord och innan dess jobbade jag

Hur många barn vill du ha?
2

Har du någonsin varit kär i någon? På riktigt, alltså, inte bara flyktigt.
Japp 3 stycken

Hur mår du?
prima!

Vad tänker du på?
att det "bara" är 23 dar tills Rickard kommer hit å hälsar på!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ibland.

Tror du på evig kärlek?
ja, det gör jag, men man måste nog kämpa lite

Tror du att det finns en himmel?
hur menar frågeställaren?

Din frukost idag såg ut hur?
två smörgåsar med smör i handen på hojjen

Vilket är ditt favoritland?
Just nu Österrike, härligt land, med bra kultur och en trevlig pojk, men Sverige är oxå fint.

Vem är den snyggaste kändisen?
Brad pitt.

Tror du på mirakel?
nja

Hur många kuddar har du i sängen?
1

Den värsta känslan någonsin är....
just nu längtan, men det kan även vara helt underbart

Den bästa känslan någonsin är....
att somna nära nära.

Vad finns under din säng?
flyttkartonger

Vad är det första du tänker på när du hör orden a) Skola b) Barn c) Shoppa d) Vänner e) Nalle Puh
a) sommarlov
b) louises mage
c) Hilferstrasse
d) underbara.
e) gul

Vilket är ditt favoritcitat?
life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get

Vem är den fulaste människa du känner?
finaste är nog min bror, men fulaste vet jag inte

Skall pojkar ha långt eller kort hår?
rakat

Vilken är den senaste konserten du var på?
Anna Ternheim

Vilken är din favoritblomma?
Gerbera

Favoritdjur?
Hund, en hund jag såg i budapest

När går du och lägger dig?
när jag är ledig, runt halv ett, när jag jobbar runt 22

Vad attraherar dig hos män/kvinnor?
håller med Stina, Humor och självdistans.

Vad skall du göra imorgon?
Vara ledig, så skönt. Klippa mig och städa lägenheten och träna

Vilket är det första numret du tänker på?
305

Vilken av dina vänner kysser bäst?
vänner?

Hur mycket är klockan?
21:29

Vilken dag är det?
Onsdag

Hur länge har du suttit på nätet?
90 minuter

Vad ser du fram emot?
27 juli

Du kan inte leva utan...
sömn och mat

Vad vill du göra nu?
sova

Du avskyr verkligen...
orättvisa

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Anton

Det var sött av dig! du är den bästa!

2007-07-21 @ 23:43:56

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0