Cameran vs Rocky

Jag har drömt att  jag var otrogen mot Rickard inatt och denna person jobbade på Rickards jobb och var inte vem som helst. Han var Brad Pitt!
Alltså en ganska schysst jobbarkompis till Rickard.
Vi var hemma i mitt gamla flickrum för att sedan åka hem till honom i jönnet senare.
Vi hånglade, eller jag hånglade upp honom, han besvarade kyssen men stötte sedan bort mig och började gråta.
Han ville alltså inte hångla med mig, bara vara kompis.

När jag berättade det här för Rickard undrade han om jag fick hans autograf, men det fick jag ju inte, bara ett hångel och det är ju bättre än en autograf.

Jag frågade honom vad han ville att jag skulle kalla honom, det första var ett konstigt namn som jag hade svårt att uttala och nästa gång sa han, du kan kalla mig Cameran (för övrigt namnet på Rickards boss)
Vi bestämde att vi skulle hålla tyst om hånglet, jag och Brad, han var rädd att Angelina skulle bli svartsjuk.
Sedan formaterade han om min dator, och precis då vaknade jag.
Så nu är jag mest besviken över att det inte var på riktigt, jag var ju nästan kär i honom när jag vaknade...

Så nu får jag dras med Rickard istället, å det ska ni veta, det är inte helt fel det heller!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Ja, drömmar kan vara bra konstiga ibland... det märkligaste är när de är så overkliga, men samtidigt så verkliga att man kan gå runt halva dagen och verkligen tro att det har hänt. Välkommen "hem" snart förresten!

2007-06-20 @ 16:36:17
Postat av: Jennie

Haha, najs one =)

2007-06-20 @ 19:17:06
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0