Jag vill inte

Jag vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE flytta hem, hm det är ju inte mitt hem, mitt hem är ju här!

Jag trivs så bra här och jag kommer inte att trivas så bra i Sverige igen. Åh ångest!!!

Jag vill bo här där mina möbler finns, där mitt liv är, där min Rickard är!
Jag kan åka hem och jobba i sommar, men sen flytta tillbaka hit igen, eller. Åh!

Idag är sista hela dagen i Wien, inatt är sista natten i min EGEN säng!

Nu måste vi börja packa... Allt ska tömmas. FY!

Något som är bra är i alla fall att jag har klarat allt vad tyska heter. Och nu aldrig mer en språkkurs, i alla fall inte på några år. Men man vet ju aldrig vart man hamnar senare.

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0