SKIT

Ja så kan man beskriva mitt tillstånd just nu...

Jaha, så har det gått ca 6 veckor sedan man for mellan sjukhuset och sängen.
Jag trodde att det hade gått över eftersom jag började kunna äta normalt och ävenkom igång med löpningen igen. Men inte då.

Sedan i onsdags har jag varit sjuk, denna gången. Jag orkar snart inte mer, min kropp orkar inte mer. Jag får inte ens behålla vattnet jag dricker, men denna gång bara vägrar jag att ligga med dropp på sjukhus. SJukhus tar på krafterna, att prata sjukhustermer på ett främmande språk när man är sjuk tar än mer på krafterna.
Så nu dricker jag i alla fall en liter vatten och springer akut till toan 5 minuter senare och hoppas på att kroppen hann ta upp något av det som snabbt rann igenom mig.
Jag har även ätit 2 brödbitar, så denna gången ger jag mig inte, jag ska övervinna sjukhuset.

Nu ska jag lägga mig i min älskades knä framför TV:n och hoppas på att  jag får ligga still i åtminstone 25 minuter.

Snälla någon, gör så att jag kan äta och slippa kväljningar. Och att jag på mindre än 60 minuter kan få i mig en fralla.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Ush, vad hemskt det låter. Spring och köp väteskersättning!! Det rekomenderar alltid våra sköterskor på jobbet om nån mår lite bad i och springer på toa. Finns en bra sort som heter Resorb, har du tur kanske den finns där nere hos dig oxå =)

2007-06-14 @ 10:08:00
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Lina

Ah tack!
Jag är dålig på det där med vätskeersättning.
Det finns säkert här,ska kolla redan imon =)

2007-06-14 @ 19:56:59
Postat av: Jennie

Vätskersättning "is the shit" som kidsen säger =) Grymt bra att dricka innan man festar till det oxå så blir man inte hälften så bakis!!! =)

2007-06-14 @ 22:31:02
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Robodan

Usch så njobbigt det låter. Men nu mår du bättre va?

2007-06-19 @ 14:35:12
URL: http://robodan.blogg.se
Postat av: Lina

Noop, jag blir nog inte bra, vi misstänker att det är en kronisksjukdon.

2007-06-19 @ 18:14:22
Postat av: Robodan

usch! Synd om dig.

2007-06-28 @ 17:44:52

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0