Jobb

Hur ofta händer det att man får samtal som handlar om att de vill att man ska jobba åt dem?!?

Men så kom det samtalet, just när man har som minst pengar och plånboken skriker efter csn! Japp men så är det. Ojojoj, vilken lycka. Det kommer alltså bli otroligt mycket jobb i sommar, men oj vad jag behöver dessa kronor!! Det betyder att när jag för mitt Stadiumschema så ska jag lämna det vidare till Camilla så ska hon se till så att jag jobbar då jag är ledig från Stadium.
Åh vad bra allt verkar lösa sig!
Så om jag då kan få lite extra pengar i sommar så ska jag spara, ja det ska jag. Jag ska spara till en ny lägenhet eller till en symaskin, haha.
Åh vad jag vill ha pengar!
Så är det så bra att jag har gjort såmycket roligt det här året, att det har varit en lång semester, så därför behöver jag inte vara ledig något i sommar, det är bra! Eller jag ska vara ledig från den 15 september å en vecka, då ska jag åka hem hit igen och vara med Rickard i en vecka innan jag ska plugga igen!

Gött mos kan man säga!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Ja, det är riktigt härligt med jobb och framförallt pengarna! Är det polkagrisar du ska göra när du inte är på Stadium?

2007-03-22 @ 17:25:47
Postat av: Amie

Jag vill också ha mera jobb. Och en ny symaskin.Jag tänker alltid att jag borde sitta och sy mera. Det är ju så kul. Efter att jag har suttit kanske en kvart vid min billiga skit kommer jag ihåg varför aldrig syr nånting. Tråden börjar trassla och fastna går av och dummar sig. Det kanske blir bättre om man smörjer in den rejält och tar bort allt damm?

2007-03-22 @ 19:14:11
URL: http://krulltotta.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0