knappt 24 timmar

Ja det är vad jag har på mig att bestämma mig om jag vill bo på Västanågatan 24. 200 (tror jag det var)
Hm, ja jag velar. Jag fick just veta det, att jag får bo där om jag vill och jag har tom måndag morgon kl 08 på mig, men jag måste säga upp min nuvarande lägenhet senast imorgonkväll. Pust å stön!

Ikväll skulle Rickard och jag gått på fotoutställning, men min hjärna är helt färdig så det blir inget Westlicht idag, det blir istället soffan och Greys...
Jag har ju tentat av en tredjedel av tyskan idag, eller om man hellre vill 4/6. Så skulle inte en mattelärare säga, men det är mest för att visa på att jag faktiskt gjort 4 av 6 tentor.

Nu kom mannen hem så nu ska jag vara social!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Hur valde du? (För visst måste du ha tagit ditt beslut vid det här laget?)

2007-03-30 @ 22:01:14
Postat av: Lina

nepp inget beslut är taget än...
Men jag har en tanke. Måste dock överväga den några fler gånger innan jag bestämmer mig helt.

2007-03-31 @ 14:12:35

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0