politik är tråkigt!

Idag har jag gjort nåt som mina "IT-föräldrar" inte skulle gilla.

Jag skruvade isär datorn och började med att dammsuga den men sedan tyckte jag att det fortfarande var mycket damm kvar i den så då tog jag fram den blöta trasan. Haha. Jag är nöjd för datorn låter inte lika mycket längre och den fungerar fortfarande.

Men undertiden kom jag på att man kanske iaf skulle ha gjort en backup på den innan man började duscha den!

Nu spelar jag poker, allt för att slippa plugga. Tyska är inte lika roligt längre. Inte alls faktiskt. Kan kanske beror på att jag ska prata tyska i 5 minuter om den politiska utvecklingen i Sverige efter andra världskriget. Poitik som är såååå ointressant. Det jag kom å tänka på är ju typ inträdet i eu, nej till euro, palme dog och anna lindh mördad hon oxå. men mer då?

Kan någon hjälpa mig?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Linda

Tjo hej.. ska ni flytta hem till sverige igen? båda två eller bara du? trivs ni inte? Kram Linda

2007-03-22 @ 09:38:22
Postat av: Lina

Jo vi trivs jättebra, men jag har ju jobb i Sverige och inte pluggat klart än. Så jag flyttar hem för att göra det =)

2007-03-22 @ 09:55:24

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0