väldigt ointressant!

DAGENS PLAYLIST:  Anna Ternheim för hela slanten, laddar för konserten
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, rosa top och kavaj
DAGENS DUSCH: 2 brödbitar från plus

DAGENS FRISYR: Busigt med platt lugg och diadem
DAGENS SMINK: Eyeliner, mascara, foundation och ögonskugga

DAGENS HÄNDELSE: Birdland
DAGENS PLANER: Även det är birdland
DAGENS VILL HA: Antibiotika!!!
DAGENS SAKNAD: Bror!
DAGENS DROG: Vet i sjuttan vad de tabletterna heter, nåt smärtstillande jag fick av doktorn
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är fint väder och jag har feber igen.
DAGENS FINASTE: Rickard
DAGENS KÖP: 2 bröd och en glass
DAGENS MAT: Bröd, glass och gröt
DAGENS SJUKA: halsfluss igen?!
DAGENS KÄRLEK: Rickaaaarrd Alllard, som han säger själv.
DAGENS MÅENDE: BLÄ!
DAGENS AVSLUTANDE: kyss


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0