Våren och Alfons!

Och så har våren kommit!
Det är ju bara så  underbart! Jag gillar våren, jag gillar att kunna gå i en tunnare jacka, jag gillar att det är ljust när jag ska gå hem från skolan, jag gillar när solen tittar in i sovrummet på morgonen och jag gillar våren!

Det som är tråkigt är att inte min halsfluss vill ge med sig, eller klart att antibiotikan har börjar verka, men febern vill inte ge med sig. Dumma dumma feber och halsfluss, stick här i från!

Det är härligt nu, det är även härligt att vi har en massa saker planerade för våren, samtidigt som det är sorgligt eftersom det kommer att gå så snabbt då.
Om 3 veckor kommer Anden och Malin hit och sedan 2 veckor senare åker vi till Tunisien och så ville Uffe och Jenny komma hit någon gån i mars/april oxå och sen är det ju Sverige i Maj och sen ska vi till Budapest och sen ska jag flytta tillbaka hem till SVerige. Åh, shit vad tiden kommer gå snabbt, tänk om den ändå kunde gå lika snabbt i sommar, höst och vinter!

Här är Rickards och mina helger tillsammans i vår, han jobbar ju varannan helg...:
24-25 mars - då kommer anden och malin
7-8 april       - tunisien
21-22 april  - ev Uffe och Jenny
5-6 maj        - sverige på bröllop
19-20 maj   -
2-3 juni        - Budapest
16-17 juni   -
30-1 juli       - Flyttar ev till Sverige

Påtal om något helt annat än mina små bekymmer som jämfört med detta inte är några bekymmer alls. Jag lider verkligen med familjen och hoppas verkligen att att de orkar vara starka åt Vera och Alma.
Hoppas ialla fall Alfons har det bra med sin morfar på sjörövarskeppet!
Jag har följt deras blogg länge, synd att det inte slutade så bra som man ville, eller var det bra för hans smärta.

Nu tillbaka till min tyska!

Kyss!


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0