11% av världens länder har vi besökt

11% kan se ganska olika ut. USA måste räknas som ett land.

50% måste ju vara målet att besöka innan askan sprids ut.



Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: hanna

Självklart får du låna min topptenta men resten av mina grejer ska Stefan ha, men du aknske är duktig o har koll på alla papper :p på tal om matte så funderar jag på hur du o rikard kan ha besökt lika många länder, ser ut som om han är mkt mer berest, men vad vet jag? jag hade ju bara alla rätt :p haha

2007-05-30 @ 16:27:07
URL: http://hannathunberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Ingen av er har visst varit i Finland. Ett nära och bra land att fylla på % med :-)

2007-05-31 @ 08:23:53
Postat av: Lina

Jo det är klart, min kina eller ryssland lockar ju mer för att det blir ett stort land markertat...
Åh, vad snällt av dig! Jag har fakitskt koll på vart mina naalyspapper är, deär tom med här i wien. Haha. Vad jag nu tänkte när jag tog med dem hit... Jag vill ha tentan gjord. Klarar jag den så ska jag köpa en symaskin, så jag ska verkligen försöka denna gången.

2007-05-31 @ 13:36:29
Postat av: hannie

varför räknas usa som 50 länder?

2007-06-04 @ 16:23:43
URL: http://hannie.blogg.se
Postat av: Lina

Räknas USA som 50 länder?
Om du syftar på vad jag skrev så menar jag att 50 % av världens länder måste vara målet att besöka innan man dör.
USA räknas nog bara som ett land, tror jag.

2007-06-04 @ 20:30:38
Postat av: hannie

nä, jag syftar mest på att usa på kartan är uppdelat i sina stater, men inga andra länder är det=)

2007-06-04 @ 20:54:19
Postat av: Lina

Ah vi tänkte oxå på det. Tror dock bara det räknas som ett land, men det är väl en amerikansk sida så det kanske är därför staterna är utritade...

2007-06-04 @ 22:02:15

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0