Barn//lägenhet

Oj jisses vad det händer saker bland bekannta!

För tre veckor sedan när vi var i SVerige så gifte sig 2 kompisar från Linköping (Stina å Daniel). Samtidigt den helgen fick vi veta 7 par som väntar barn å några som var förlovade.

Nu går det nån dille på att köpa lägenheter. Av bara mina bloggvänner är det två (amie å Jennie) som shoppat lägenheter de senaste 2 veckorna bara.

Själv är man så långt ifrån vuxen som man bara kan bli. Jag är inte ledsen för det, men det känns lite konstigt för nu är man helt plötsligt vuxen.

Å vuxen insåg jag att jag är när Lojsan en dag sa till mig. Lina du är ju 24 år å Rickard 26...
Ja just det när man är 24 år ska man ju ha ett barn på 5, eller kanske 2 barn. Jobb å allt. Det trodde jag i alla fall när jag var liten. Men det sket sig. Haha.

Fick just nu ett meddelande av en kompis: åhhh jag saknar dig så himla mycket!!!!!!!!!!!!!
Shit vad sånt värmer!



- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Glöm inte bort att kolla här oxå!

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Jo, Linköping är ju bättre att ha examen ifrån än Jönköping när det gäller lärare! Så det är nog smart!
Liljeholmen & Torpa är ju jättefint, enda nackdelan är att de flesta avgifterna på lägenheterna och köpepriserna är så himla höga..
Att ha runt 5000 kr i avgift och sen amorteringar på det är svindyrt och känns inte riktigt värt det..
Akta er för att köpa lägenhet samtidigt som alla studenter flyttar hit bara för priserna hoppar ju upp ganska så rejält just i den vevan =)
Kramis

2007-05-23 @ 12:19:52
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Jennie

Ja, Dalvik är najs. Enda nackdelen är väl att det är superlätt att cykla ner till centrum på 10 min, men backen upp igen är ju inte att leka med =)
Men sen när/(om) jag får ett jobb är ju en liten bil till mig en smidigare lösning.
Det är bara en fondvägg vi inte gillade, den rutiga =)
Men den som är helt grå och inte täcker riktigt hela väggytan är riktigt snygg =)
Kramis

2007-05-23 @ 23:16:59
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0