Bröllop

Stina Stina Stina Stina




I lördags var Rickard och jag på bröllop i Alingsås!
Det var mycket trevligt. Brudparet var mycket stiliga  och brudbuketten såg precis ut så som jag ville att min blivande ska se ut =)
Ovan ser ni bild på brudbuketten och vigselringen. 

Helgen har varit mycket mysig, kul att vara hemma i Sverige lite och framförallt att få vara med om den största dagen för Stina och Daniel!

De andra människorna vid vårt bord var mycket trevliga, maten var god och väldigt många tal till brudparet.

Och så var det ju även mycket trevligt att träffa alla de andra vännerna från Linköping oxå.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Sessan

Jag bloggade precis om bröllopstårtor och förlovningsklänningar idag! Mycket sånt nu, jag bara längtar till mitt eget bröllop...

2007-05-08 @ 14:00:04
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: stina

så kuuul att ni var där! vi ses till sommaren igen! då ska vi minigolfa:)

2007-05-09 @ 17:04:25
Postat av: Åsa

Det va skoj å träffa er oxå=)

2007-05-09 @ 18:05:27
Postat av: Jennie

Vilken fin bukett hon hade! Jag vill oxå ha en röd =) När får man inbjudningskort tills när du och Rickard slår till då? =)

2007-05-09 @ 23:13:32
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Lina

hahaha
om ni orkar vänta till 2020-talet någonting så är ni hjärtligt välkomna. För än har vi inga planer...

När ska du å tobbe slå till då?

2007-05-10 @ 11:49:50
Postat av: Jennie

Haha, 2020 =) Hmm, kanske blir 2015 för vår del ;-) Ingen aning faktiskt. Får se vad framtiden utvisar =)

2007-05-11 @ 08:07:42
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0