Mitt liv...

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
Varm sjö (Tomas andersson Wij)

2. Kommer du komma långt i livet?
Miss you (louder)

3. Hur ser dina vänner dig?
Five Hundred Miles (The Proclaimers)

4. Kommer du gifta dig?
Du och jag (sara Löfgren)

5. Vad är ditt livs themesong?
West Virginia  (?)

6. Vad är ditt livshistoria?
Hermaphrodite (Steven Lynch)

7. Hur är skolan för dig?
Berätta för mig  (Elin Sigvardsson)

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Att fånga en fjäril (Lars Winnerbäck)

9. Hur kommer imorgon vara?
När det brinner i lögnfabriken  (Cornelis Wreeswijk)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Nånting större  (Winnerbäck)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
400 slag (kent)

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Mareld (Winnerbäck)

13. Hur är det med ditt liv?
Last x-mas (Wham)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Max 500  (kent)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0