Nätter

Nätterna är den bästa tiden på dygnet, det är då min hjärna är som mest kreativ. Jag kommer på massor med saker att sy eller sticka. Jag kommer på hur jag ska plugga bättre, tänker igenom allt som går att tänka på.

På nätterna skulle jag kunna lösa all världens problem.

Rickard brukar i vanliga fall somna så fort han lägger sig i sängen, det vill säga att han sover innan jag hunnit stänga av datorn.

I går låg han vaken när jag kom till sängen. Å då var klockan 01:02 typ. Vi låg vakna och pratade och pratade och fes å pratade lite till, tills klockan var 05. Tänk vad mycket man hinner prata igenom på nätterna.
Vi möblerade min kommande lya, vi diskuterade hur vi enklast skulle göra med alla möbler, vi diskuterade hösten, kommande lägenheten, vad vi ska göra sista månaden i Wien, vad vi måste se i Europa innan vi flyttar hem igen, vart vi ska resa nästa gång samtidigt som vi låg tätt tätt intill varandra.

Nätter.

Ich liebe...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Miia

vilken mysig natt!

2007-05-26 @ 20:39:53
URL: http://miiakarppinen.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0