nya tag

Jag har varit så förbannad på mig själv för att jag cyklade omkull och fick lite skavsår och blåmärken.
Nu har den ilskan försvunnit och övergått i ilska över att det väl inte är så farligt.

Från och med nu ska jag tänka lite mer positivt.

Vad spelar lite skrapsår för roll. Jag kunde ju faktiskt ta mig därifrån själv, oki att jag slog mig, men inte mer än att det har gått över på 1 eller 2 veckor.

Det finns så mycket annat jag kan lägga min energi på istället för att se negativt på det hela. Jag har Rickard som skyndade sig hem för att pyssla om mig, det kunde jag ha tänkt på. jag slog ju i alla fall inte i huvudet, det är värre än att få skrapsår. Ja och så vidare!

Nu ska jag till skolan och ha ett betygsgrundande test, mycket oförberedd och med många andra tankar i huvudet. Jag ska göra mitt bästa och hoppas att det räcker!

Jag ska inte heller grubbla mer över min packning, det som kommer med kommer med, det andra kan jag ju skicka med posten. Det är ju faktiskt bara pengar och detär ju inte hela världen!

Snart får jag träffa min familj och svärföräldrar, det ska bli riktigt kulatt ses igen! Sen så ska jag ju på bröllop och det är höjdpunkten i helgen!

Ha det bra mina vänner!

Kram

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Hej! Försökte hämta ut ditt schema, men hon jag pratade med hittade inget, utan tyckte att det var konstigt om det var klart eftersom de inte fått veta nåt om schema i sommar... Vad ska jag göra?

2007-05-02 @ 21:19:55
Postat av: hanna

flyttar du hem nu eller ska du bara hem o hälsa på? och jag har blivit inspererad av din skapa mer sida så nu ska jag sy mig en klänning :)pöss

2007-05-03 @ 14:29:54
URL: http://hannathunberg.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0