Pikétröjor någon?

Idag har jag strukit pikétröjor. Rickard har sådana till en hel armé eller något.

Följande ströks idag...
12 pikétröjor, nästan alla var bomerang, fanns dock nån hilfiger och någon peakperformance oxå.
1 par jeans.
1 skjorta
8 t-shirtar
5 tröjor.

Kalsonger stryker jag bara inte...

Utöver detta så la jag ytterligare 5 pikétröjor i tvätten, han har en på sig en och eventuellt fler i garderoben.

Jag har även strukit mina egna klader, det var dock max en tredjedel av den totala högen tvätt...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Det är inte många som har en man som har mer tvätt än en själv =)

2007-05-31 @ 22:13:52
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: SMÄM

min kompis passion är att mangla. jag äger inte ens något strykjärn, så får gå i skrynkliga jeans.

2007-06-02 @ 00:43:44
URL: http://smam.blogg.se
Postat av: stina

stryka är sjukt överskattat. om man hänger kläderna slätt när dom är blöta behöver man inte stryka. bara typ skjortor å sånt... :) men du är en snäll flickvän som stryker allt det där.

2007-06-03 @ 12:36:20
Postat av: Lina

Jo jag tycker faktiskt inte att det räcker med att hänga kläderna slätt.
Å så är vi båda bortskämda med strukna kläder hemifrån. Mamma ALlard strök tom Rickards kallingar, men så snäll är inte jag. Det hade nog mamma gjort oxå om inte mina trosor varit så små...
Men så är man ju textilfröken oxå, allt blir så mycket finare när det är struket.
Självklart så manglas ju lakanen i den här familjen oxå =)
Finns inget bättre än nymanglade lakan. (även det kommer nog hemifrån)
Men smaken är ju som baken...

2007-06-03 @ 16:28:47

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0