sista och första

9 SENASTE:

Senaste alkoholdrycken
: Oj, öl för 2 eller 3 helger sedan...
Senaste bilfärd: Bilfärden upp till SThlm när vi skulle med flyget hem.
Senaste filmen: Senaste filmen jag såg var "pretty Woman", men igår stickade jag till "på andra sidan häcken"
Senaste ringda samtalet: Hem till Gränna
Senaste bubbelbadet: I februari var det nog, men senaste badet var kanske en månad sedan.
Senaste spelade cd: Anna Ternheim
Senaste kyss: Morse klockan 8
Senaste gången du grät: oj någon dag sedan kanske, hm förfmodligen till nån tv-serie...
Senaste måltiden: frukost klockan halv åtta


10 FÖRSTA:

Första bästa kompis: Janhans! Vi hängde ihop jämt tills gymnasiet typ.
Första bil: Jag väntar fortfarande på den första.
Första kärlek:  Danni Efraim, ett år äldre än mig, men vid 4 års ålder fick jag ringen av honom. Vi bet varandra oftare än vad vi pussades...
Första husdjur: Fiffi, men någon stal henne. Några guldfiskar och sedan Keski.
Första semester: Ingen aning, kanske Holland när mamma åpappa förlovade sig.
Första jobb: Jag var 13 och jobbade på tygbiten i Gränna
Första köpta skiva: Första skiva jag fick var Ted Gärestad av pappa =)
Första riktiga kärlek: Fredde, jag var tokkär och det höll i nästan 3 år, tills jag träffade Rickard första gången...
Första piercing: Hål i öronen, räknas det? 7 år.
Första konsert: Rocktåget med Uggla. Jag Janhans Anton och mamma.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: janhansen!

hej på dig på andra sidan europa! skoj att hitta dig på webben! och d låter fortfarande som att du har d bra!! :) va ju bara tvungen att skicka en hälsning, med tanke på att jag faktiskt va med på den där uggla-konserten! :) fy farao va bra han va, allas vpran magnus!! :) ta hand om dig så hörs och ses vi [kanske skulle ta den där golfrundan till slut!?]kram kram!

2007-05-19 @ 14:26:23
URL: http://louisejanhans.spaces.live.com/
Postat av: Danni

Hahahaha, sjukt massa humor att läsa om bitandet i vår barndom på Internet helt apropå :) Sjukt längesen jag såg dig överhuvudtaget, men ibland hörs det lite viskat skvaller när jag vågar mig tillbaks till Gränna (alldeles för sällan).
Hoppas allt är bra med dig, tata och ciao :)

2007-07-17 @ 16:55:09
URL: http://blog.danni.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0