Symaskin

designer I




















Den här vill jag ha!

Ena dagen funderar jag väldigt, VÄLDIGT mycket på att köpa bil. Nästa dag kollar jag på symaskin och konstaterar att en sån jag vill ha kostar som en ny bil. Då blir det billigare att köpa en bil eftersom R och jag skulle dela på kostnaden.
Men att skapa är ju inte heller fel, men 60 000 för en symaskin tycker jag är saftigt. Så jag sökte lite och fann en annan jag väldigt gärna skulle vilja ha, den kostade BARA 40 000...

Så för att ha råd att köpa dessa godbitar måste jag alltså spara. Och nu har jag blivit erbjuden en lägenhet som är nästan 1200 kronor billigare per månad. Inte jättefräsch och med rosa hall och mintgrönt kök...
Men jag tror nog att det kan vara värt det ändå. Ligger ju fortfarande bra till, i läge alltså.
Stina och Daniel skulle kolla till den idag så vi får väl se om det går att bo där.

Annars så är det tyskatest idag, inte så skoj. Jag är så trött på att läsa tyska. Det är inte roligt längre för det ger mig inte så mycket, jag har väl fått stopp i utvecklingstarmen.

Å så har jag blivit så himla sugen på att sy, det måste bero på att jag tog hem maskinen till SVerige. Det suger i skapartarmen.


designer se
Den här vill jag helst ha...
Bilder från Huskvarnavikings sida

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: stina

mer limegrönt kök än mintgrönt faktiskt. hallen däremot var så rosa den bara kan bli :)

men som sagt, en burk målarfärg skulle göra susen tror jag.

2007-05-15 @ 23:14:01
URL: http://stina47.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0