2 tankar.

För det första.

Jag fick lite längtan efter att prata med min lillebror idag. Så jag ringde vid halv två, då var klockan 22:30 hos honom. Han satt och drack öl (vilket tydligen är riktigt dyrt där) och spelade kort med en australiensiska som ville gifta sig med honom, men han lät tveksam.
Han bodde tydligen på ett Hostel i Airlie Beach med underbar utsikt 50 meter från havet.
Han var glad och mådde bra och hade precis blivit frisk.
Han sa att han hade hittat ett ställe där han tyckte att jag skulle gifta mig, den vackraste platsen han någonsin sett.

image111
Snodd bild på bror från hans resa.




Och det andra.


Jag måste bara säga något till alla er som inte funnit kärleken än.

Gå aldrig och kära ner er i en blivande textillärare, för fy fan vad skit vi har.
Okej inte bara skit, det är mycket som är viktigt och bra att ha. Men jag har så fruktansvärt mycket saker och tyger och garner och tråd och pärlor. Allt detta tar upp mer än ett helt rum.

Jag har symaskin, overlockmaskin, vävstol, knyppeldyna och en himla massa tillbehör iform av allt som kallas tillbehör...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Ajdå, otur för mig;-) Tycker inte det är så farligt som det låter dock...

2007-11-09 @ 15:16:30
Postat av: Lina

Haha, nä men inte för dig för du har rätt mycket skit du oxå... Iform av 107 golfklubbor och minst 1000 bollar.
Det är ju därför viflyttar till en fyra. Ett golfrum till dig och ett syrum åt mig. haha
Nädå, det är ingen skit, det ärditt intresse =)

2007-11-09 @ 15:21:27
Postat av: Anton

Kan jag ringa dig eller?

2007-11-11 @ 08:23:56
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Jag lovar att undvika allt vad textillärare heter! :)

2007-11-11 @ 14:12:25

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0