hallå världen

Igår var Rickard och jag i Jönköping. I fredags också visserligen. Det känns härligt overkligt!

I fredags parkerade vi bilen precis utanför lägenheten bara för att kolla hur det var med parkeingsplatser och hur lång tid det tar att gå till centrum och så. Det är ganska centralt faktiskt, bara några minuters medelpromenad för att ta sig till stationen ytterligare tre minuter för att vara på öster.
Ska bli helt fantastikt. Tänk 4 rum och kök, nu bor jag i ett rum utan kök. Ett sovrum, ett vardagsrum och ett kök, ett kontor och ett syrum/gym.

Igår var vi också i Jönköoing, vi hälsade på Gustaf och Lojsan!
Vi lagade mat och tittade på hockey och spelade TP, vi tjejer spöade skiten ur killarna =) Det var i alla fall precis lagom. Jag längtar efter att bo nära dem =)

Nu gäller det bara att ta tag i skolan och se till så att jag inte kommer efter och att jag klarar tentan, då är det bara att flytta in den 3 januari. Innan dess så ska vi köpa bil och åka ner till Österrike för att hämta hem alla saker och så.

Idag kändes det nästan inte ens lite tufft när rickard åkte, nu har ju allt löst sig och han är hemma hos mig för alltid om en månad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0