Helg.

Idag är det helg, helg för mig.

Underbart skönt, trots att jag måste plugga lite.  Jag fick i alla fall sova ut ordentligt, alldeles för länge egentligen.
Jag somnade 23:54 igår och vaknade av att jag letade efter Rickard, men att jag inte hittade honom, klockan 10:06. Tur att det bara var en dröm.

Han var dock ledsen när jag ringde honom, hans uppsägning strular visst ganska mycket. Han var ledsen för att som han sa "ingenting går min väg just nu". Haha. Det tycker jag att det gör. Han har ett nytt jobb och vi har en bostad i Jönköping. Då gör det väl inte så mycket att en liten ynka uppsägning strular.

Han vill bara hem och är inte alls sugen på att behöva åka ner en gång till i december för att jobba. Vi får helt enkelt se hur det löser sig.

Igår fick vi tillbaka kontraktet på lägenheten. SKÖNT! Nu är den vår på riktigt

Allting löser sig!

image109
Minns du darling?
Allt löser sig, just då var vi utelåsta i en stad och fick sova på madrass med flaggan som täcke.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Haha, ja allting löser sig verkligen på ett grymt bra sätt. Var lite frustrerad just då, men visst var det en ganska obefogad kommentar från min sida...

2007-11-09 @ 15:18:22

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0