Rickard

Vissa dagar är jag mer längtig än andra.
Idag är en sådan dag. Jag har längtar massor efter att få pyssla om honom.
Det är ju dock lite svårt härifrån, så när jag gick på stan så köpte jag en liten överraskningspresent till honom som han ska få när han kommer hem.
Hoppas hoppas att han kan komma hem nästa onsdag, kan han inte det så har han ju i alla fall flygbiljett även på torsdagen.

Jag råkade lova honom idag att jag aldrig ska vara ens lite småsur på honom, att jag alltid ska vara på bra humör. Då skrattade han bara åt mig... haha.

Annars så är jag lite trött idag, jag har sovit lite dåligt inatt, men jag har även pluggat lite. Ska plugga lite till ikväll tänkte jag. Jag har ju redovisning imorgon. Ska redovisa en klasskompis utställning och då gäller det att jag sätter mig in i hennes process.
Jag har varit på stångåstadenskontor och sagt upp min lägenhet idag, jag trodde att jag hade gjort det, men det hade jag visst inte. Brevet hade inte kommit fram. Men nu är den uppsagd och det känns bra tycker hag. Ett steg närmre eller jag menar ett steg ifrån Linköping, ett steg i rätt riktning i alla fall.


image125
Haha, började skratta när jag tittade ner påmina fötter idag.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Haha... jag har en elev som har som grej att alltid ha olika strumpor på sig =)Killen går i ettan och tycker att det är stentufft.

2007-11-29 @ 21:19:41
Postat av: Lina

Haha, ja jag kör på hans linje. Jag är stentuff i mina olikfärgade strumpor =)

2007-11-29 @ 21:25:50
Postat av: Anton

Hej!
Galet fina kort fran Wien. Rickard hade ocksa en sjukt snygg jacka. H ade kalas...o nice utstallning...puss

2007-11-30 @ 05:25:16

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0