Utställning

Idag klockan 09:00 skulle våra portföljer vara inlämnade.
Halv tre inatt blev jag klar med min, så är det när man väljer
att åka på semester till sin kära då det är tid för självstudier
och slutförandet av sin portfölj.

Här är i alla fall min utställning, något suddig eftersom
den är fotad med min mobil.
Det är meningen att processen ska vara tydlig och spegla
utställningen, men det tror jag är svårt för en utomstående att se.
Det är svårt till och med för mina kursare...


27974-123
Utställning i Key.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Jättefint älskling! Färgsättningen är ju perfekt, du är verkligen duktig, härligt med stil och finess, kul att en av oss har det;-) Puss på dig!!!

2007-11-26 @ 22:20:24
Postat av: Jennie

Är det det där repet längst ner som jag hjälpte dig med för längesen? =)

2007-11-27 @ 18:37:51
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Lina

Rickard: Du har mer stil och finess än vad du tror. Vi har ju alltid samma känsla vad gäller inredning. Du har ju till och med valt gardintyget i vår lägenhet... det är stort. Det brukar jag vilja sköta själv annars =)

Jennie:
Man skulle mästan kunna tro det, men inte detta.
Detta är ett band som jag har knypplat och som jag sedan har skrivit min "autograf" med.

Men det är ju min signatur, såjag försöker få in den i alla mina utställningar.

Det var observant av dig!

2007-11-28 @ 13:07:42

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0