255 pix. Typ gratis ju!

Hahaha!

Nu ska jag till Wien!!

Tur och retur för 255 kronor, det är ju asa billigt!
Så kostar det 199 kr + 8 (varför blir det ett ? när man skriver eurosymbolen?) i transferbussar. Det vill säga typ 530 kr. Haha. jag får vara däri 5 dar för vad en fylla kostar. Å då upplever jag hellre en resa än en fylla!!!

Tjooohooooo!

så nu är det längsta gången jag är ifrån Rickard, hela 30 dagar. sen är det bara 10 dar ensam tills nästa gång och efter det är det bara 15 dagar och sen kanske ytterligare max 5-10, men då är han här för alltid sen... Hoppas jag, men man vet aldrig,

Tänk vad det har varit värt alla dagar jag har jobbat på Stadium nu. Bara nu i oktober har jag fått en massa tider så jag jobbar nog 60-70 timmar i oktober. Det blir ganska många flygresor av det. Kanske får spara det så att vår USA-resa blir av sen. Jag bara vill dit å se alla platser och männsikor han pratar om. Spara och gneta. Haha, ja för det är ju verkligen jag...

Nu är jag typ världens gladaste. Å så ska jag ju resa idag oxå, hela 100 minuter söder ut. Det ska oxå bli skojsigt!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0