Blåbärspaj med vaniljsås

image105



Igår träffade jag några vänner (det var mycket trevligt!!), jag åt blåbärspaj med vanlijsås. Massvis av vaniljsås.
Kreativ som jag är så började jag ju genast att skapa och forma bokstäver. Kan ju inte påstå att det blev så supersnyggt, men ändå liksom.

Jag borde plugga, men det går lite segt, mina tankar är på annat håll. Jag har nästan en fot utanför lägenheten och Linköping. Det är dumt, men jag behöver bara ett besked. Sedan tar jag nya tag oavsett om det blir positivt eller negativt.

Nu har vi vintertid så snart börjar det väl mörkna, då ska jag nog sätta ditt min rosabandet-reflex på jackan så att jag syns. Det är bra när man kan stödja cancerforskning och kanske samtidigt rädda liv med en reflex.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Jamen, visst var det ytterst trevligt! ...och fint blev det på din tallrik.

2007-10-29 @ 14:43:21

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0