Idag är jag trött

Idag är jag så trött. Kan bero på att jag jobbar helt sjukt mycket. Denna veckan har jag jobbat som om jag hade en 75 %-ig tjänst och dessutom har jag heltidsstudier. Puh.

Det kanske var bra att jag kontaktade csn i veckan. Jag får inte tjäna mer pengar om jag vill behålla mitt bidrag och lån. Värdelöst. Varför ska vi som jobbar bli straffade? Jaja, det betyder i alla fall att jag får minska arbetandet och så får jag ut lika mycket pengar i alla fall då, fast av csn...

På jobbet finns det några solstrålar som gör att man blir så glad.
Sara - precis som mig själv, fast äldre men inte klokare. haha.
Sussane - Morse som börjat plugga
och några andra oxå förstås.
Sara och jag lunchdejtade idag, det blir man glad av. I jobbtröjor på sibylla. =)

Jag tror jag blir lite stressad av att jag inte har Rickard här hemma oxå. Det hade varit skönt faktiskt, men nu är han inte det och då får jag ju tid till annat istället. Tänk om han får jobbet som han ska på intervju på om 13 dar. Jag ska hålla alla tummar och tår jag kan.Jag vill ha honom i samma land =)
 
Pappa och jag var på hockey i torsdags, det var skoj, men samtidigt tråkigt. haha.

Mamma kommer nog och hälsar på mig i veckan, skojsigt.

Bror har jag just mailat, hoppas att han har det bra. Jag längtar efter honom. Men jag fick ett fotoalbum (ett riktigt!!) av honom innan han åkte. Och det bläddrar jag i när jag får bror-abstinens.

Nu ska jag krypa till kojs.

Puss å kram från knypplerskan


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Längtar också massor tills vi är i samma land, och även om jag inte är lika fingerfärdig med tårna som du är så kommer jag också försöka hålla dem och tummarna...

Gött att bror har det bra, och skoj skoj med besök, längtar tills jag får besök - av dig;-)

Puss på dig

2007-10-13 @ 23:28:56
Postat av: Lina

Jag hade inget å länka till hos R och pappa...

Rocky: Jag längtar oxå tills du får besök av mig, men nu har jag hört att vi blir många då, släkten oxå visst. Skojsigt!

2007-10-13 @ 23:39:26

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0