Jag längtar alltid!!!

27974-101



Jag längtar efter Rickard. Det är tråkigt för jag är bortskämd med att kunna prata med honom i typ 30-60 minuter om dagen, men nu är hans föräldrar hos honom och då blir det bara korta samtal. Typ 5 minuter. Och då hinner man ju nästan bara säga: "hej, idag har jag varit på en tråkig föreläsning, nämmen vad kul, verkligen, jaja, men jag älskar dig sov gott och puss."
Jag vill ju kunna berätta vilka jag misstänker är på tjocken och om sånna livsviktiga saker som bara jag kan prata om. Typ vilken tandkräm jag har köpt och att linserna skaver och att jag inte har någon frukost hemma och att han faktiskt får se till att ta sitt pick och pack och flytta hem snart.
Haha, jag vet att jag gör en höna av en fjäder. Jag har givetvis sagt allt detta till honom redan, typ på sms eller mail. Tur att både mail och sms är gratis. haha. Men jag behöver bara få skriva av mig lite.
22 dagar kvar!

Jag vill att tiden ska gå jättesnabbt så att han kommer hem till mig samtidigt som jag inte vill att tiden ska gå snabbt. För på lördag lämnar min lillebror landet och ska vara borta i 7-8 månader och då kommer jag ju längta ihjäl mig efter honom. Det är ju superlång tid. Tur att skype finns =)

   - - - - -   - - - - -   - - - - -  


Det känns som att alla har så bråttom med allt så här kommer en uppmaning från mig:

Skynda långsamt mina vänner =)


- - - - -   - - - - -   - - - - -  

Uppdetering!
Rickard skrev såhär till mig om fotot:
förresten, tack för den bilden, jag ser verkligen inte normal ut!!!
Så då tänkte jag skänka er andra ett gott skratt med en annan bild, hahaha.
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen, elller vad det heter.


Hej jag är normal
Näe Rickard, du ser verkligen inte normal ut ;-)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Jag saknar också de där samtalen, förhoppningsvis kan vi snart också ha de i varandras närvaro. Längtar tills jag får somna bredvid dig kväll efter kväll, jag gör så gott jag kan vad det gäller det där med picket och packet och hemflyttandet;-) Tiden kommer gå fort och vips så ska du se att du sitter i mitt knä och borstar tänderna igen...
Puss på dig din going!!!

2007-10-02 @ 15:22:57
Postat av: Jenny

Visst är det skönt att längta ibland. Och tänk vad härligt det är att vara mamma och läsa detta. Kram på er alla!

2007-10-03 @ 10:57:31
Postat av: stina

hur går det med linserna???

2007-10-03 @ 17:56:38
Postat av: Lina

R: Tack darling =)
Mor: kram på dig oxå! Jag längtar visserligen efter dig och pappa oxå, å nu är biljetten bokad för morgondagen.
Stina: Nja, lite si och så. Jag hade de i när vi träffades sist, men det syns ju inte kom jag just på. Jag tycker att det skaver endel...

2007-10-03 @ 20:03:42

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0