Lägenheter soffor och annat


Vi är galna jag och min fästman.

Som det är just nu så har vi inget jobb, ingen lägenhet i Jönköping eller så kan man säga att vi inte har någonting mer än några vänner i Jönköping. Inte så många vänner heller nästan, för de flesta är utspridda över klotet. Så vi har ingenting som binder oss dit.
Vi har en lägenhet i Wien och en i Linköping, ändå ska vi kanske ta bilen till Stockholm nästa lördag för att köpa soffor till vår blivande lägenhet i Jönköping. Haha. Ja vi är galna.
Vi har hittat två riktigt fina soffor som dessutom var ganska billiga och precis sånna som båda två vill ha.

Nu har Rickard bara 2 dagar kvar på jobbet innan han är hos mig. Jag har även fixat (eller mamma har) 2 madrasser så att han har något att sova på.

Än så länge har vi bokat in oss på en lägenhetsvisning eller kanske 2, ett släktbesök och en anställningsintervju. Någon som vill boka in ett möte med oss??? ;-)


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Rickard

Hehe, ja det har du så rätt i min skatt! Kommer troligtvis bli hektiskt även denna gång jag är på besök i Svedala, men löser allt sig som det ska så kanske vi har både lägenhet, jobb, och soffor i jönnet om inte alltför lång tid...

Puss på dig!

2007-10-20 @ 21:04:09
Postat av: Åsa

Jag vill boka möte=)

2007-10-21 @ 08:25:52
Postat av: Lina

Ja men Åsa om du är i Linköping så är det klart att vi ska ses!

2007-10-21 @ 09:15:29

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0