Ryanair

Jag sitter å funderar lite. Jag har ju en vecka ledig snart. Eller snart och snart. V.47.
Kom just på att jag skulle kunna åka till WIen i november... Elina skulle till staterna då och då kan ju jag passa på att fara å flyga jag oxå. Velar lite till och från om jag ska flyga från arlanda ner och bratislava hem, eller om jag ska åka överhuvudtaget. Jag har ju varit i bratislava tidigare och det är ju inte jätteskoj att sitta ensam och vänta där på flygbussen, men samtidigt är ju en flygplats en trygg plats att vara på. Dessutom åker jag till wien tur och retur för 500 kr inkl transferbussar.

Så nu ska jag fundera lite.
Haha, jag bara drömmer nu, har inte ens pratat med Rickard om det än. Så det blir säkert inget av det. Onödigt kanske. Hmm. Fundera och fundera...

Jag älskar ju att vara i Wien, så kanske skulle jag ta å klippa till. Jag älskar ju dock inte att flyga, haha.

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0