Ett positivt inlagg, kanske

image99


Flera har frågat efter foton på ringarna eller foton från när vi förlovade oss, jag och min Rickard.
Men det känner inte vi att vi vill lägga upp, så jag bjuder på skumpan, haha.

- - - - - - -

När jag tog tåget hem från Malmö i måndags satt jag mittemot en kille som storgrät,
nyfiken som jag är frågade jag Rickard vad han trodde att det berodde på och fick till svar:
"Han har nog just åkt ifrån sin fästmö"
Haha, han är rolig, men jag tror att killen var ledsen för något annat.
Det är i alla fall jobbigt att se någon vara så förtvivlad.

- - - - - - -

Nu har skolan börjat igen och det är så himlans roligt!
Tänk om det alltid var så här. Att få måla och skapa och slöjda och bara vara kreativ.
Alla människor borde få vara en gnutta kreativa tycker jag, vad mycket gladare världen skulle vara då!!!

Å så blir man otroligt lycklig av att få röra på sig och spela innebandy är ju nästan som att vara nyförälskad =)

- - - - - - - -

Avslutar med vad Ellen Key en gång har sagt.

Kunskap är vad som finns kvar när vi glömt vad vi lärt oss.




Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0