Guldet ska till Jönköping

Nu har jag varit på alla slutspelsmatcher i Kinnarps arena, alla utom en tror jag.

Varje gång jag står där i klacken och det är 5 minuter kvar av matchen blir jag lika förbannad. Varför överhuvudtaget gå på hockey om man ska gå hem 5 minuter innan matchen är slut?

Det är ju som att sitta och titta på film och stänga av filmen utan att ha fått se hur den slutar.

Nu får det bli ändring på det! Jag blir så förbannad på alla er som missar slutet. Stanna kvar, stå upp och applådera ert lag!

image162
Bild: www.hv71.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: louise!

gaaaaah - jag har tänk precis samma tanke sååå många gånger, men får ta mej tusan aldrig medhåll. ÄNTLIGEN! :)
you go girl!

2008-04-15 @ 19:14:04
URL: http://atasteofmylife.blogg.se
Postat av: louise igen!

my god! va du på matchen igår?! hjälp! helt sjukt vilken match! vi satt precis ovanför lhc-klacken. värsta livet på dom efter första, sen blev dom såååå tysta! :)

nu ska guldet till jönköping... :)

2008-04-17 @ 17:38:05
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0