HOCKEYFEBER!!!

Jag bestämde mig igår för att med 38,8 i feber trycke i mig ett gäng alvedon och följa med upp till Linköping.

Vilket jag gjorde helt rätt i!

Här följer min match i mobilen:


Liv gör en makalös match med alla sina räddningar,
inför sudden stod det 14-55 i utvisningsminuter, vilket tyder på att hv var grymma!




     
Festen kunde börja och vi skrek oss hesare än vad vi var när vi kom!

Håveblå, håååveblå, håveblå!
När Janne K, tar 4 öl, går han och spöar vakten, när Janne K tar 4 öl.
Den som inte hoppar gillar klubben, den som inte hoppar gillar klubben!
Guldet ska till Jönköping!
Jönköping, våran stad, håveblå, vårat lag, vi ska kämpa för en seger, HVBLÅ!!!

3 SM-GULD har hv, hur många guld har ni? Ja lika bra som HV det kan ni aldrig bli!!



  
När vi kom försökte vakterna avgränsa oss HVsupportrar till en liten sektion, med ett stort galler till North Banks. Men det gick inte, innan de ens hann anlända insåg vakterna att vi skulle äga Cloetta! Det var bara att fälla ner gallret!




POKALEN!!!




Lagfoto framför klacken!




Liv dansade, vilket även hela laget gjorde, även poliserna på isen!




När vi hade skrikit tillräckligt länge komde in igen.
Jag missade deras huvud, men Thörnberg i enbart handduk.
SHIT!
Hans kompisar jävlades med honom och drog bort handduken, vi missade härligheten, men fick se en hockeyrumpa =)



Festen fortsatte hela natten i Jönköping.
Mobilen gjorde inte festen rättvis, men det kryllade av folk utanför Juneporten.
Vid tvåtiden anlände bussen med poliseskort.



I morgon ska vi hylla våra hjältar i rådhusparken!!!

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0