Igår, idag och imorgon

För 15 år sedan (1993):
Gick jag i trean

Sa min fröken att jag vardålig på att sjunga

vägde jag 18 kilo


För 10 år sedan (1998):

Gick jag i åttan
tyckte jag att jag var tjock, men var nog snarare smal.
var jag helt orädd
 
För 5 år sedan (2003):
Bodde jag hemma
Bakade jag polkagrisar på heltid (innan jag blev student)
Flyttade jag till Linköping för att bli Fröken

För 3 år sedan (2005):

Drack jag alldeles för många apelsindrinkar.
Tillbringade jag en kväll på akuten med en vän som fick hjärnskakning
Träffade jag Rickard, andra gången =)

För 1 år sedan (2007):
Bodde jag i Wien med karl.
Träffade jag massor av roliga männsikor.
Distansförhållande igen. Många flygresor till Wien blev det i slutet på året.

För 3 månader sedan (januari):
Klarade jag min analystenta!
Plockade vi upp alla flyttkartonger
Bodde delvis i Linköping, men längtade mest därifrån

Igår (17 april 2008):
Kom jag hem klockan 02-03 någongång efter guldfirandet.
Sov jag väldigt dåligt.
Sorterade jag pärlor

Idag (18 april 2008):
Gick jag upp klockan 11:30
Har jag varit på en lärarintervju! (söndag, jag vet)
Ska jag hylla HV!

I morgon (19 april 2008):
Ska jag genomföra flera intervjuer
Skriva på mitt exarbete
Kanske slå några golfslag

Om 1 år (april 2009):
Jobbar jag som lärare
Är jag lite mer ordningsam hemma,
Har jag gröntkort!


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Oj, jisses här var det nyrenoverat =) Har oxå funderat på det men inte fått tummen ur riktigt än =)
Lycka till på intervjun! Du har ju redan övat med chefen på Stadium =)

2008-04-20 @ 18:09:27
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!
Det är underbart med sol och värme!

2008-04-21 @ 18:04:33
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0