R är inte sjuk enligt den svenska sjukvården!!

Är man frisk när ögonen ser ut såhär, har  39 graders feber, hosta och är förkyld? (svaret finns under bilden)

image190


Enligt den svenska sjukvården så är min rödögde fästman helt frisk, de tycker inte ens att de behöver undersöka hans ögon...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Huha, ser ut som ögoninflamation ju! Åk till akuten & sätt er där! Det har jag gjort varje gång mina knän pajjat! På vårdcentralen när man varit där har de bara sagt att det är nog en inflamtion så får man en j-vla massa tabletter utskrivna och såklart fel diagnos! Säger bara Ryhov & akuten!

2008-04-24 @ 18:54:56
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0