Råd!

Jag behöver ett råd.

Idag kan Hv säkra sitt tredje SM-guld. Jag har ju självklart biljett!
Saken är den att jag inte vet om jag ska  åka till Linköping. Jag ligger här hemma med 38.5 i feber. Det kanske inte låter så mycket, men jag blir alltid dålig när jag får feber.
Nu till mitt problem: ska jag åka dit och hejja fram mitt lag?!?

Jag har 3 alternativ.

Alternativ 1: stanna hemma i soffan med täcket på. ensam.
Alternativ 2: åka till mappa, som oxå är sjuka, och titta på matchen.
Alternativ 3: Åka med min fästman till Linköping för att fullproppad med alvedon hejja fram min favvolag.

Jag tror aldrig att jag skulle förlåta mig själv om jag inte såg dem vinna, men samtidigt har ju LHC hemmaplan och ett guld i Kinnarpsarena skulle ju stå sig högre. Hmm.

Vad göra?

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jennie

Du valde rätt =) Hoppas febern ger med sig nu!

2008-04-19 @ 10:07:46
URL: http://jennieroman.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0