spänning och ångest.

Jag gick och la mig strax efter 22 idag, trott och besviken efter hv:s förlust mot lhc. Det kommer att bli en tuff match, men att det blev förlust idag var väl egentligen bara bra. Hv förlorade både första matchen i kvarten och i seminm så vi nog ro hem guldet.

Det som oroar mig mest är telefonsamtalet jag fick i första perioden. Min examensarbetskompis ringde och sa att hon varit hos psykolog idag för att hon haft svår ångest och därför hoppar av examensarbetet med mig. Många tankar som snurrar i huvudet och så är jag en aning stressad över arbetet oxå.

Pust.

Nu ska jag lägga mig bredvid min snörvlande karl.

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0