YES!

Alla mina nsökningar har gett resultat!

Idag ringde det från ett privatnummer och jag svarade som jag så glatt brukar.
Mannen i andra änden sa att han var rektor. Hjärtat hoppade över några slag eller om det tog några extra. Nervös blev jag.
Mannen i fråga var intresserad av mig, inte av mig på grund av min kropp, men på grund av mina kvalifikationer. YES!
Jag ska bara ringa och bestämma tid med mannen för en intervju.

Tjoohoo!

Första ansökningen gav resultat, undrar just hur det blir med mina andra 15 jag har postat...

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Grattis! Inte illa med en intervju på första ansökan!

2008-04-10 @ 16:36:22
Postat av: Jennie

Ah, vad kul! Vart var det någonstans?
Hoppas verkligen du landar jobbet! =)

2008-04-10 @ 16:52:06
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, oj så skoj! Det är ju en fin känsla när de ringer de där rektorerna! Själv pratade jag med chefen idag och det verkar som att jag får bli kvar och bli fast anställd, yippie! Hoppas allt är bra annars! kramkram!

2008-04-10 @ 17:44:12
Postat av: louise!

åhhhhh!
va roligt!!!!
GRATTIS!!

ska bli kul att höra hur d går med alla andra plus intervjuer för dig! kommer gå kalas!
jag håller tummarna från min sida av stan!

kram kram!!!

2008-04-11 @ 13:55:49
URL: http://atasteofmylife.blogg.se
Postat av: Anton

Fan va gott...ak dit och prata sonder honom sa ar du rektor sen...ar pa phi phi nu..drar till koh lanta imorron....se till att utveckla familjebloggen...puss o kram bror

2008-04-12 @ 14:14:10

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0