Jobb och jobb

Tycker man inte det är tillräckligt med 100% på ett nytt jobb så kan man alltid jobba extra också. Detta kändes igår morse inte särskilt klokt då jag egentligen bara hade velat ta det lugnt och njuta av lite ledighet.

Det är ju dock så att jag trivs alldeles för bra på mitt andra jobb för att kunna sluta där i kombination att jag tjänar så pass bra de dagarna jag jobbar.
Så till en början nu i höst blir det varannan helg extra för att senare övergå till var tredje.



Jag blev inte lurad, mina jeans kom på posten i torsdags =)
Tänk att jag fick mina efterlängtade jeans och samtidigt lärde mig en läxa. Jag ska alltid kolla upp de personer jag handlar av i fortsättningen, men jag kommer förmodligen att fortsätta att föra över pengar till andras bankkonton.



Nu ska jag äta frukost och sedan upp och jobba =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Fröken Nina

Oj! Det var duktigt att orka med ett extrajobb samtidigt som du arbetar heltid! Jag hade också det i början, men fick lägga av efter typ tre helger. Hade också varannan.



Hoppas allt är bra annars, och att det gått bra att ta emot de nya eleverna. Själv träffar jag mina elever imån för första gången! =)

2008-08-17 @ 13:44:38
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0