Kakel

I vår hyresrätt är kakelplattorna inte det roligaste. Samma i köket,  badrummet och på gästtoaletten. Direkt när vi flyttade in sa jag till Rickard att jag skulle göra någonting åt dem, men fick svaret att jag skulle lugna mig eftersom man minsann inte behövde göra allt på en gång.

Här har jag gjort om kaklet på gästtoan. Dock bara men kontaktplast, blir mer ekonomiskt och så blir nog hyresvärden gladare än om jag skulle börja byta ut kaklet.

Ni får tänka er hur det såg ut innan, jag glömde att fota det.





Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Malin

Tjena Lina! Jäkla fin blogg, o vad mkt snygga saker du hittar på bla stolen och kaklet det gillade jag starkt! Hoppas allt e bra m dig.? Jag ska hem till Gränna imon o stannar nog en vecka. Skulle va kul o ses. köss

2008-08-10 @ 00:01:28
Postat av: louise!

läckert!

då kan du ju tänka dig hela mitt badrm upp till midjehöljd med mossgrönt sjuttiotalskakel. det blev oxå dekorplast i schackrutigt. och en glad hyresvärd. :)

2008-08-10 @ 00:17:23
URL: http://atasteofmylife.blogg.se/
Postat av: stina

men det är så bra när man kan fixa om så enkelt. det är ju de lösningarna som är de bästa!

2008-08-10 @ 23:02:59

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0