Skolstart

2 inlägg på samma dag är inte likt mig. Jag kom på att jag kan visa mina pärmar på samma sätt som stolen. SÅ nedan är mina pimpade pärmar.

Imorgon börjar jag jobba, det ska bli skönt med rutiner och en fast inkomst. Det viktigaste av allt är kanske att jag känner att det ska bli kul att börja jobba. Det negativa är att jag kommer att ha svårt att komma upp på morgonen. Denna veckan har jag försökt att vänja mig. I måndags skulle jag gå upp klockan 8, i går klockan 7 och idag klockan 6. Hur tror ni att det gick? Jodet slutade med att jag gick upp halv tio i måndags, nio igår och idag halv nio. I morse väckte ändå Rickard mig vid sjutiden innan han gick till jobbet och jag låg vaken till åtta innan jag somnade om.

När jag pluggade och började en ny termin gjorde jag allt för att få mer inspiration till att plugga. Idag har jag klätt in pärmar för att det ska bli roligare att hålla ordning på alla papper i höst. Jag har till och med visat hur de såg ut innan jag pimpade upp dem. Jag bestämde mig dock för att det fick räcka med tre pärmar.







Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jenny

Vilken skillnad! Lite roligare med helt unika pärmar.

2008-08-06 @ 21:17:59
Postat av: Anonym

Aha! Tack för tipset! Har letat efter en kul pärm till närvarolistor, men ska helt klart kolla in ditt förslag. Var har du köpt pappret?



Jenny fick förresten en liten Oskar igår kväll!

2008-08-07 @ 22:51:43
Postat av: Lina

Ah först förstod jag inte vem det var som skrev. Men nu är jag med =)



Hoppas allt är bra med både mamma och barn =)



Det är kontaktpapper, tror jag det heter, finns vid utgången på silvan. Det är 45 cm brett och kostar 30 kr/meter. Du klistrar på det på pärmen och blir det fel går det dra bort för att klistra dit igen!

2008-08-08 @ 14:49:44
URL: http://linasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fröken Nina

Oj då... Glömde skriva namn.. He he, inte meningen!



Det var billigt, får bli en tur till Silvan i helgen alltså. Hoppas du får en trevlig helg!

2008-08-08 @ 18:55:20
URL: http://www.ninateacher.blogspot.com
Postat av: Åsa

Mycket snyggt detta med! Lycka till på jobbet! Kram

2008-08-09 @ 10:45:39

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0