drömmar

Ont om inlägg blir det.

Jag har helt enkelt inte så mycket tid, tiden försvinner bara iväg.

Nu har jag handlat, tittat på inspelningen av Bolts lopp, bakat en chokladkaka och så ska jag snart iväg till piren på personalfest.
När de ringde och frågade mig om jag inte ville följa med insåg jag att jag har lite väl många jobb. Det är alltså personalfest för mitt tredje jobb. Hm.

Trivs ju så bra på alla, men det tredje jobbet får nog vänta på mig tills nästa sommar. Jag kommer ju bli galen av att ha sommarlov, jag vill jobba. Jag är sådan.

Fick mina tider inför höstens jobb på Stadium och jag är ledig båda helgerna runt höstlovet. Härligt!
Vet ju dock inte hur det fungerar, om vi måste jobba då eller om vi är lediga några av dessa dagar. Hoppas!
Om vi är det ska jag ta med mannen på en semestertripp. Jag är sugen på Österrike och Wien igen. Jag längtar tillbaka, längtar hem till det som var vårt hem! Staden, atmosfären och folket.

Men det blir nog inte Wien, det känns lite tråkigt att åka till samma ställen som man har varit på. Jag gillar att besöka nya platser!

Tiden i Wien var underbar, ibland måste man påminna sig om hur bra det egentligen var!


Wien sep 2006






Mayerhofen dec 2006






Bratislava jan 2007






Prag feb 2007






Wien Mars 2007






Tunisien april 2007






Budapest maj 2007






Hallstatt sep 2007



Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Jessica

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 20:32:48
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0