Lista

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlista

Har du kysst nummer 7?
Nej, haha. Det är en jobberkompis juh.

Brukar du hänga med nummer 19?
Noop, men hon ger mig vikariejobb ibland.

Gillar du nummer 26?
Ja väldigt mycket. Har dock inte sett henne på många år...

Är nummer 15 din bästis?
Nej det var min arbetsplats i 10 år.

Är nr 11 en sötnos?
Verkligen! Min lillebror!

Älskar du nr 10?
Nej. Det är en kursare.

Är nr 20 bra?
nja. Han var inte bra för mig iaf.

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nej hon bor i en annan värdsdel just nu.

Har nr 16 gått i samma klass som du?
noop

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Hon har ett förhållande =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Karin

haha vilken rolig lista!!

2008-02-28 @ 18:00:00
URL: http://lifebykarin.blogg.se

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0