Tekniker

Då har jag precis haft besök av en tekniker hemma. Efter en veckas stök och bök och skällande har vi nu äntligen fått tillbaka internet och telefonen.

Under veckan som har varit har jag varit i Linköping, shoppat upp en massa pengar på Gekås, kollat på melodifestivalen och jennies lägenhet hos henne och gått och blivit sjuk. Här sitter jag i alla fall nu med vad jag tror är halsfluss. Eller kanske bara halsont och feber. Inte undra på att jag var trött i lördags kväll.

Annars lever livet  sin egen takt, alldeles för snabbt enligt mig.

Nu ska jag vila lite, mer från mig kommer inom kort.

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Louise

stackare!
har du gått och blivit sjuk!!!
krya på du!!!!!

här kommer i alla fall en liten länk till mitt nya tillhåll [http://atasteofmylife.blogg.se/] :) fast d e inte så frekvent uppdaterat längre. :) tror nog jag ska bli en bättre människa nu när våren e i luften.

kram & tjingeling!

2008-02-18 @ 13:11:12

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0