Uppdatering igen

Ibland tar det veckor mellan mina uppdateringar, andra gånger tar det bara dagar...

Jag börjar med det tråkiga.
Idag såg vi att någon vit bil kört på vår fina röda bil. Det syns inte jättemycket, men tillräckligt för att jag ska störa mig på det.
Det är ju dock inget att göra något åt. Det är mest lite surt...

Det roliga var ett sms jag fick från min bror. Det stod att han saknar mig, men att han älskar livet.
Det är så gött att höra att han har det så otroligt bra på andra sidan jorden, nu har det gått mer än 4 månader sedan vi sågs, alldeles för länge sedan. Nu är det bara knappt 4 månader kvar tills han kommer hem om han inte skjuter fram hemkomsten lite till.


Kommentera gärna så blir jag glad =)

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0