i punktform.

Jag lever!

Bloggen oxå, även om den inte uppdateras så ofta.

Jag har flyttat ihop med min man och vi börjar få det fint.

Jag skrev en tenta igår, men jag sög trots att jag pluggat en hel del.

Vi har internet igen.

Snart ska vi fixa klar i mitt syrum och på vårt kontor. men det kommer senare.

I förrgår skjutsade vi lojsan och gistaf till bb. Det är nära nu, men hon fick åka hem igen.

Ikväll kommer deas, då ska vi nog bara äta och tjöta och så.

Nu ska jag gå till pappersinsamlingen och så ska jag köpa öl.

Jag har hittat mitt pass, det som jag inte hittade när vi flyttade till wien. Det låg i en handväska.

sen ska jag städa

och senare även väva.


Puss.

(bilder på vårt hem och bil kommer i nästa inlägg.)

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Härligt att "höra" ifrån dig igen. Väntar på bilder =)

2008-01-11 @ 15:50:57

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0