Lägenheten!

Hej  alla glada!

Jag vet inte om alla är intresserade av bilderna som kommer nu, men de är mest till för min bror som är ute i världen och lite nyfiken på hur vi bor och hur lägenheten ser ut.

Så håll med musen över fotot så ska jag guida er i lägenheten. haha.
(Det fungerade bara på vissa foton, så de övriga har bildtext under bilden, de andra om man håller musen över bilden.)

från dörren och rakt in
Haha, min bildtexte stämmer inte vad gäller höger och vänster.
här svänger vi vänster.

ett steg in i hallen och så tittar vi mot vänster
Här ser ni nästen dörren in till höger till blårummet som ska taptseras om och så.
Köket ligger till höger längst fram. och rakt fram har vi toan med dusch.

två steg fram och sedan in i rummet till vänster så kommer man till syrummet/kontoret. KAOS!


längst fram i
Texten försvann visst här.
I köket  (glömde fota det) har vi en balkong och därifrån kan man om man vill och kämpar, se Vättern.
Det bästa med lägenheten är att den ligger centralt, man kan gå till typ allt.
15 minuter till lojsan och gistaf, 4 minuter till systemet, 8 minuter till öster och så vidare.
Till A6 kan vi oxå gå men då tar det kanske 40 minuter för rickard och 70 för mig, hahaha.

från dörren och rakt in
Då är vi tillbaka vid ytterdörren nu igen.
Nu Svänger vi höger här så ser vi nästa foto.

när vi nu precis har kommit in i hallen vänder vi oss om åt höger.
Här till vänster ser vi dörren till idolrummet.
Rakt fram har vi vardagsrummet och så kan vi ana en dörr till lillatoan till höger.

Några steg fram och sedan vänster har vi
Idolrummet med Henke larsson tavla och tröja med autografer och rickards tränings cykel och gästsäng.

efter ytterligare några steg är vi inne i vardagsrummet, gardinen på sniskan och endel kvar att göra, men på det stora hela klart.

Här satte jag mig vid de cerisa kuddarna i soffan och fotade. Tapeterna får vi omtapetserade om någon månad. till höger på fotot ser du dörren till sovrummet.

Här ställde jag mig i hörnet vid bokhyllan och fotade, som sagt så ska det upp gardiner ordentligt och någonting till vänster om TV:n, vad det blir vet vi inte riktigt än.

från dörren in till sovrummet ser vi gökboet, hahaha.


Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Mamma

Nu har jag varit och kikat runt i er lägenhet. Riktigt kul.
Nu har ni ju inga kartonger kvar, och det ser ju vuxet ut:-)

2008-01-14 @ 12:43:49
Postat av: Jennie R

Oh, najs! Likadant hemma hos oss gällande Vättern =) Vill man så ser man. Bara att vi ser från andra sidan (tror jag) =)

2008-01-14 @ 15:22:54
URL: http://jennieroman.blogg.se
Postat av: Åsa

Ser ju riktigt fint ut! Där kommer ni säkerligen å trivas!

2008-01-14 @ 17:15:08
Postat av: Mats-Olas Fanclub

Det där är ju tveklöst sjöutsikt! Ser trevligt ut i övrigt också.

2008-01-15 @ 08:56:36
Postat av: Anton

Vada gastrum? ar det inte antonsrum? haha..nej men det ser jattefint ut...vill se den live...tack for alla bilder och text..puss o kram

2008-01-16 @ 05:24:53
Postat av: stina

finfint lina!

2008-01-17 @ 17:22:00

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0