Om helgen

Då är frågan vad jag har gjort i helgen?

I fredags sydde jag lite på ett bebisplagg och sedan när rickard kom hem åkte vi och hälsade på söta lilla Isabelle.

I lördags var planen att vi bara skulle vara hemma och pyssla i lägenheten och sedan att ha myskväll hemma. Vi var på spinning på morgonen och sedan åkte vi runt i jönnet och tittade på möbler, och i en rondell träffade vi på föräldrarna som också var i stan för att titta på möbler. Efter ett sms från Gustaf så åkte vi hem till dem och kollade på hockey/kelade med isabelle. Vi skulle bara vara där i några timmar men insåg när vi åkte hem att vi hade varit där i 9 timmar, haha. Det var supertrevigt!!! Lisa och Davve kom oxå och även deas och oskar tittade förbi.
Vi tittade som sagt på hockey, åt mat och spelade spel och mös med bell.

Idag åkte vi å fyndade ett köksbord och så har vi lagat mat och bara varit hemma.

Nu är det dax för mig att läsa ut en bok som jag skulle ha läst tills imorgon.

En bild på mig och en liten liten människa.

Jag och lilla Isabelle

Kommentera gärna så blir jag glad =)
Postat av: Åsa

Åh...de är ju så fantastiska de små liven, å så små!

2008-01-27 @ 19:17:06
Postat av: Anton

det later supertrevligt ju...ha de bast...saknar dig!

2008-01-29 @ 02:13:49
Postat av: Mamma

Åhåhåh så söt liten tjej.
Hälsa o gratulera till Lojsan o Gustaf.

2008-01-29 @ 13:09:47
Postat av: Linda Båge

åhh!! lilla lilla söta bebis..

2008-01-29 @ 20:52:45

Kommentera gärna så blir jag glad =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0